Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-18, 20:31   #58
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.777
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva griller De nå?

Det er faktisk så varmt at selv en heavy griller som meg tyr til de enkleste variantene som ikke innebærer at jeg må stå så lenge ved grillen. I dag ble det burgere. Med grillen trukket langt unna alt som i det hele tatt kunne tenke på å ta fyr.

Jeg skal forresten få ny grill og har bestemt meg for en Weber Genesis II, som jeg skal kjøpe pizzastein til. (Det er jeg som er grillsjef, så det er "min" grill, mannen er bare kjøkkenslask, som gjør det jeg ber ham om. Selv om han skal ha kred for at han er den beste av oss til å vite når kjøttet og fisken er helt riktig stekt. Og han er helt med på at vi skal kjøpe ny grill til meg.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat