Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 13:04   #101
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ha på lue inne på restaurant?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.



Man trenger for såvidt ikke å kaste hansken i det hele tatt. Man kan daske noen i fjeset med dem. Det skal etter mine beregninger ha samme effekt.

Ikke helt. Dasking medfører at motparten glemmer regelen om å avtale duellen, med tidspunkt, sted og valg av våpen, og i stedet kaster seg over deg, verbalt eller fysisk. Stort sett blir folk fryktelig sure.

Noen blir til og med sure hvis de selv kaster (mister?) hansken, jeg plukker den opp og sier - "jasså så du utfordrer meg til duell? Si når og hvor, jeg tar hansken!"

(Joda, jeg HAR gjort dette noen ganger. De fleste ser ut som om de har falt ned fra månen. Har EN gang opplevd at en kollega svarte: "I morgen, ved soloppgang, ute på parkeringsplassen, du og jeg!")

bina er ikke aktiv   Svar med sitat