Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-18, 09:22   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken iPhone?

Jeg har en iPhone x, og jeg hadde aldri i verden betalt den summen for en mobil. Jeg har vunnet min. Den er ikke verdt pengene. Utseendemessig og funksjonelt er den ikke særlig annerledes enn andre iphoner overhodet. Den har større skjerm enn de andre, det liker jeg godt. Men ellers er den en overpriset dings, jeg fatter ikke at noen vurderer det engang. Jeg vurderte å selge min, men siden min gamle fusket, endte jeg med å beholde den. Men jeg fikk en mandagsutgave, etter to uker var den fancy retinaskjermen svart og nå har jge ingen telefon enn så lenge.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat