Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-18, 14:17   #3
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.932
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du hørt på podcasten "To hvite menn"?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvordan blir French og Moland fremstilt? Forholder den seg nøytralt til dem?

Jeg vet ikke om jeg orker høre på den, om den fremstiller dem i et godt lys.

Ja, det har jeg. Jeg synes den er interessant. Den fremstiller dem ikke glorifisert på noen måte. Programleder er gjennomgående skeptisk til tankemåtene deres og hvordan de havnet der de havnet. Han er tydelig på at han ikke uten videre tror på det som blir sagt. Jeg synes den er balansert og fin, og at det er spennende å få vite bakgrunnen og hvordan de har blitt formet i løpet av oppvekst. De er mennesker, de også, på godt og vondt. Jeg er veldig fascinert over hvor godt Joshua French formulerer seg, men skeptisk til troverdigheten hans tidvis. Jeg synes det er interessant å få mer innblikk i at for han er dette virkeligheten, men at jeg aldri vil kunne forstå tankemåten hans.

Podcasten er ikke noe reklame for French (eller Moland) altså.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat