Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-11, 13:02   #43
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lær meg å steke pannekaker! :gaah:

Vår røre sveller aldri, den lages, og stekes. Er laget etter "noen egg og noe sukker piskes, litt melk, mel til det er tykk, mer melk, og en skvett smeltet smør, og en god del mer sukker dersom mannen lager den enn om jeg gjør det"-prinsippet, men at de faller fra hverandre har jeg egentlig aldri vært borti. Det hender jeg ødelegger dem når jeg snur dem, stikker stekespaden gjennom (uforsiktighet, jada), men mannen kaster dem i luften, så han pleier egentlig ta seg av den delen.

er pannekaker en kunst altså? (Utenom den delen med å få dem til å snu seg og lande i stekepannen igjen når man kaster i lufta da, det er en kunst jeg ikke behersker...) er det på induksjon det er vanskelig? for det har vi ikke.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat