Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-12, 12:04   #43
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, jeg kommer til å få problemer selv, så jeg kan jo ikke basere meg på det. Men jeg tenker på skitten. Må man regne med å bare tørke av gjørme og så slippe den inn?

Jeg spyler beina - og jeg har ikke en gang støv på hjernen. En våt og sølete hund griser ut gulvet, sånn er det bare. Så jeg løfter opp poden, setter vannet på i springen og vasker en og en fot. Tørker med håndkle, og vips ferdig. Heldigvis er ikke alle dager våte og sølete. Det er særlig høst/vår som gir mye grisete hund. Når det er tørt ute så syns ikke jeg at hunden drar inn så mye. Vi er jo vant med et beist på 45 kilo, så nå når vi har en ung mann på 5 kilo i huset så blir det vesentlig mye mindre. Ungene drar inn mer sand enn hunden gjør.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat