Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-12, 23:31   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Vel i mange tilfeller vil jeg absolutt si det.
Men i forhold til et barn som da vil "plages" med dette i sitt eget hjem vil jeg ikke si det.

Jo, det er klart. Slik vi kjenner henne vil jeg si at det er minimal sannsynlighet for at hun ikke vil slå seg til ro med hunden, og etterhvert bli veldig glad i den. Det er leger og psykologer som har anbefalt oss hund, men vi har selv tenkt på det flere år før dette var et tema. Og det er aller mest fordi vi tre andre har lyst på hund. Jeg tenker at noen sjanser må man ta i livet. Ikke sjanser som innebærer sannsynlig fatal utgang, men sjanser som man tror vil fungere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat