Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-12, 23:36   #55
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jo, det er klart. Slik vi kjenner henne vil jeg si at det er minimal sannsynlighet for at hun ikke vil slå seg til ro med hunden, og etterhvert bli veldig glad i den. Det er leger og psykologer som har anbefalt oss hund, men vi har selv tenkt på det flere år før dette var et tema. Og det er aller mest fordi vi tre andre har lyst på hund. Jeg tenker at noen sjanser må man ta i livet. Ikke sjanser som innebærer sannsynlig fatal utgang, men sjanser som man tror vil fungere.

Jeg skaffet selv min første hund på tross av at eldste var livredd hunder etter en dårlig episode med en hund når hun var 2år. Hun var da 4når vi fikk første hunden, og hun bodde i sofaen i halvannen uke, turte ikke gå på gulvet, måtte bæres til badet, rommet osv. :/ Trodde jeg hadde gjort en himla bommert og vurderte og ringe tilbake til oppdretter, men heldigvis så ble det plutselig klaff Men jeg var på nippet etter halvannen uke fordi det var ikke noe kjekt å se jenta så redd.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat