Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-12, 23:41   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jeg skaffet selv min første hund på tross av at eldste var livredd hunder etter en dårlig episode med en hund når hun var 2år. Hun var da 4når vi fikk første hunden, og hun bodde i sofaen i halvannen uke, turte ikke gå på gulvet, måtte bæres til badet, rommet osv. :/ Trodde jeg hadde gjort en himla bommert og vurderte og ringe tilbake til oppdretter, men heldigvis så ble det plutselig klaff Men jeg var på nippet etter halvannen uke fordi det var ikke noe kjekt å se jenta så redd.

Skjønner den. Sånn tror jeg jenta vår kunne reagert hvis hun var fire. Men hun er 11, og vi ser at hun aksepterer hunder etter en tid sammen med dem. Noen venner av oss har en stor og glad og vill hund. Den kan hun være i samme hus som. Men hun klapper den ikke. Hun trenger tilvenning.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat