Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-20, 21:05   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt Jahn Teigen-moment

Så morsomt, jeg har tenkt på å starte en liknende tråd!

Jahn Teigen minner meg om barndommen, kanskje særlig perioden da jeg var 8-9 år og veldig aktiv med mitt lille, oransje miniorgel. Jeg elsket sangen «Adieu» og gikk ikke av veien for å opptre med den foran hele nabolaget på sanktshansfesten i gata - med sang og nevnte instrument. Ei venninne var med, og det ergret unge perfeksjonist Blu at hun uttalte tittelen «hadjø». Også Do-re-mi opptrådte vi med. Det er gode minner, og bittelitt såre fordi de er fra perioden da jeg hadde selvtillit til ufortrødent å opptre med ymse instrumenter og være synlig. Det skulle forandre seg.

«Sala Palmer» husker jeg veldig godt fra tidligere barndom, og så oppdaget jeg først som student at Teigen også hadde vært en respektert prog-rocker. Det er en artist som liksom alltid har vært der i bakgrunnen og er en del av soundtracket til våre liv - selv om jeg vel ikke har vært noen stor fan etter 10-årsalderen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat