Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-20, 22:07   #15
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ditt Jahn Teigen-moment

Mine første Jahn Teigen-minner er fra den perioden man fikk seg CD-spiller i stedet for kassett-spiller. Jeg kjøpte CD-er på postordre, og i første bestilling skulle jeg kjøpe 4 stk. Jeg hadde jo ikke peiling på musikk, så det ble Mariah Carey og Whitney Houston som jeg hadde hørt om, en eller annen samle-cd (MrMusic eller lignende), og helt tilfeldig en Prima Vera-cd bare fordi coveret så gøy ut. Og da hadde jeg jo bare disse 4 cd-ene en god stund, da. Jeg var ikke nok bevandret i musikk-verdenen til at jeg hadde hørt originalene til endel av parodiene, så jeg har mang en gang blitt forundret senere i livet når jeg har hørt originalene.

Noen av de største hitene alltid har fulgt meg og betydd mye, så jeg husker for mange situasjoner og klarer ikke å velge. Optimist, min første kjærlighet og det vakreste som finnes. Det er sanger jeg har som førstevalg når/hvis jeg synger karaoke, og absolutt ikke klarer å la være å synge med på når de kommer på radioen. Hvis jeg får styre musikk på fest velger jeg alltid å sette på optimist, til gubbens store fortvilelse.

Hadde min egen lille minnestund her hjemme i går, da kikket jeg på mange av klippene fra begravelsen, kikket på bilder og snørret og gråt. Skulle gjerne fulgt hele begravelsen på tv, men var på jobb.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat