Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-16, 20:02   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Charter: Hvilket hotellkonsept for litt større barn?

Av flere grunner vurderer vi chartertur igjen til sommeren etter noen års opphold, men nå er barna blitt eldre og vi lurer på hva vi skal velge for å favne best mulig.

Barna er 4, 12 og 14 år.

Vi har lang erfaring med Sunwing Resort (Ving), men også prøvd Blue Village (Star Tour/TUI). Tenker jeg rett hvis jeg sier at kanskje TUI har mer å tilby ungdommene enn Ving? Eller er jeg på bærtur?

Vi vurderer Sunwing på Kypros (vært mange ganger) og Cala Bona (vært en gang for lenge siden. Har vel mest lyst til Sunwing på Rhodos, men både den og Alcudia priser seg ut. De to eldste husker det store akvariet på Mallorca, og ønsker seg veldig tilbake dit for å se det. Har også sett på White Lagoon i Bulgaria, men der ser det ut til at det er lite for ungdommer.

TUI har et fint resort på Samos (Doryssa Seaside), og det frister veldig med en øy utenfor den verste turismen. Kreta har også Blue Star Atlantica Beach og Village.

Vi tenker å reise i andre halvdel av juli. En eller to uker (har ikke helt bestemt oss ennå). Har barn som elsker å bade i basseng, så har hotellet sklier i tillegg så er det stort pluss.

Tyrkia er uaktuelt.

Noen tips enten om nevnte hotell eller andre?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat