Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-18, 19:32   #244
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Ha ha, denne tråden dukka opp i hodet på meg i kveld. Jeg hadde nettopp droppa Guttungen av der han går på kurs i Oslo, og jeg venta på mannen min i bakgården på hans arbeidsplass, også i Oslo. Vi skulle videre derfra til et tredje sted i Oslo, for å drikke kaffe mens vi venter på å plukke opp sønnen.

På veien inn til Oslo, fra der vi bor en halvtime utenfor, sånn rundt Majorstuekrysset, fikk jeg skikkelig hodepine, og med det trafikkgalskapsbildet av syklister , vimsete fotgjengere og trikker med påkjørsrett - ja, så sto jeg utafor bilen og leverte bilnøklene til Ernie da han kom ut fra arbeidsplassen sin. «Du kjører til, for med den hodepina jeg har nå, orker jeg ikke trafikken i tillegg..:

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 17-09-18 kl 19:41.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat