Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-17, 11:22   #60
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Purk, skurk, sur agurk?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ja, det lurer jeg også på. Men internt i politiet kan han jo visst om aksjoner. De tar ikke ut tiltale for morro skyld, så jeg er spent på hva som vil komme frem i løpet av rettsaken.

Det er sikkert ganske mye vi ikke får vite, av etterforskningstaktiske hensyn. Men nå skjønner jeg plutselig motivasjonen til Cappelen. Hvis det faktisk stemmer at Jensen er skyldig, så er årsaken til at Cappelen har angitt ham at Jensen ikke har holdt sin del av avtalen, nemlig å holde politiet unna Cappelen. Det er rett og slett en "ryker jeg, så ryker du"-situasjon. Heh. Tenk det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat