Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-17, 13:36   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [HVERDAG] Middagsplan-tråden

Bra tråd. Én og én middag er for uoversiktelig for meg også. Vi har hatt middagsplaner i flere år, og ukehandler stort sett på lørdager. Hovedregelen er 2-3 fiskerelaterte middager og helst en vegetar. Jeg er ikke så god på å bruke oppskrifter, men jeg kan komme med tips til oppskrifter hvis noen vil ha. Helgene er forresten ofte mer travle for oss (meg) enn ukedagene, så de middagene har gjerne mer hverdagspreg.

Uke 1:

Mandag: Indisk-inspirert linsegryte

Tirsdag: Fiskepinner og potetmos

Onsdag: Ovnstekte grønnsaker og kyllingfilet fylt med brie og pesto. Barna hadde pasta til.

Torsdag: Kyllingsandwich (Restene av gårsdagens kylling)

Fredag: Taco (som tacosalat til de voksne, i lefser til barna)

Lørdag: Fish and chips

Søndag: Hjemmelaget pizza med strimlet biffkjøtt


Uke 2:

Mandag: Laks med gratinert blomkål. Barna hadde potet til.

Tirsdag: Koreansk-inspirert biffgryte. (Biffrester fra nyttår, står og putrer nå og lukter nydelig.)

Onsdag: Fiskekaker, antagelig som fiskeburgere til barna.

Torsdag: Kyllingsalat

Fredag: Panert sei med karamellisert løk

Lørdag: Fenalårsuppe

Søndag: Turdag. Det blir vel pølser.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 10-01-17 kl 13:41.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat