Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-07, 21:07   #43
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.059
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Det er vel jeg som er "flink" da.
Men jeg er ikke så veldig flink. Jeg har en haug kokebøker! Selger en kokebok med indisk mat her, om noen er interessert. Jeg liker å lage mat (de rettene jeg får til ) og tar gjerne familien med i matlagingen.

Jeg svarte fordi jeg synes tandoori chicken er så godt, men jeg synes ikke TORO smaker som tandoori.

Jeg synes det er helt ok, Hønni, og det er ikke i utgangspunktet din formulering jeg reagerer på - men jeg synes det er litt synd at en som legger inn et godt tips, skal få så massiv negativ respons. Mange setter jo pris på et godt Torotips. Selv liker jeg indisk kjempegodt, enten det er restaurant eller Toro. Restaurant best selvsagt, noe annet ville jo vært pussig .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat