Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-13, 18:41   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fullformatkamera eller ikke fullformatkamera? Det er spørsmålet

Jeg skal ha meg nytt kamera, det gamle er i ferd med å dø og fungerer egentlig bare som point-and-shoot-kamera. Jeg var på japanphoto idag og så meg litt rundt og fikk en liten omvisning i kameraskapet av en hyggelig mann. Spørsmålet er hva jeg skal ha. Jeg har tenkt at jeg kanskje vil ha et fullformatkamera. Men vil jeg det? Såvidt jeg skjønte bør jeg da ha et par nye objektiver i tillegg, for 18-200-objektivet mitt som er tilpasset det kameraet jeg har idag vil ikke fungere like bra på det nye. Og de andre objektivene mine er i grunnen litt smalere i bruksområdet (makro, portrett, normalzoom som veier et halvt tonn).

Noen med erfaring som kan si noe om hva jeg vil bli fornøyd med? () For ordens skyld: Jeg har bilder veldig som hobby. Ikke proff på noe vis. Men jeg er langt forbi autofunksjonene.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat