Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-17, 20:45   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på renovering av leilighet i tomannsbolig

Spotter i tak! DET vil jeg ha! *noterer*

Snakket med eksen som er elektriker. Han sa at om vi la ledningene synlige, så var det billigere enn å legge de skjult. Jeg burde regne 50-100 000 kr, en veldig lite spesifikk sum, men havner nok et sted i mellom der ettersom leiligheten har en masse koblingsbokser vi må forsøke kvitte oss med (blant annet). Han skulle også sjekke opp med en snekker og høre om han kunne komme innom og se.

IKEA-kjøkken er helt fint. Ser for meg et helt plaint hvitt et. Noe med glatte flater. Tenker leiligheten skal gå i hvitt og en eller annen tresort i en varm farge.

Veldig glad dere kommer med hva dere har pusset opp, priser på ymse etc. Jeg har liksom ikke helt begreper, og forsøker bare orientere meg litt i forhold til hvor mye lån, hva jeg kan forvente osv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat