Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-17, 09:39   #24
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke apper bruker 8-åringer for å kommunisere med hverandre?

Jenten min på ni har fått installere messenger uten Facebook. Det er nesten som snap, men ingenting forsvinner. Hun har all familien der, og et par venninner. Sender oss bilder og sånn. Prater med henne om nettvett. Så langt en fin introduksjon til sosiale medier, for det er ikke reklame, ingen ukjente har kontaktet henne, og jeg kan se hva hun driver med i ettertid. Det skal noe til for å få lagt noen til i messenger, hun må ha tlfnr deres eller noe slikt.
Hun har hatt dette et par mnd nå og det går veldig bra.

Selv om hun har denne appen, er hun den som bare slenger seg på sykkelen og besøker folk. Elsker henne litt for det. Jeg hater å drive å arrangere besøk og nå er vi ferdige med det. Men ser at de andre jentene i klassen ikke helt er der.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat