Tråd: Ingefærøl
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-19, 09:26   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingefærøl

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg tenker på ingefærøl som ekstremt sirupssøtt, men det er kanskje fordommer? Jeg elsker ingefær, så jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har testet ingefærøl, men jeg liker ikke søte drikker, og det er en jungel, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte.

Jo, jeg syns ingefærøl er veldig søtt, og av en eller annen grunn er de med alkohol søtest. Men man får mange ingefærølbruser som er mer sterke enn søte. Disse kan man selvsagt bruke i drinker. Godt med vodka (Moscow Mule), eller med gin og litt peppermynte.

På helsekost får man ofte en ingefærdrikk som er SUPER-sterk, men jeg husker ikke hva den heter nå. Litersflaske. Den er god å blande ut med drinker, eller med farris.

Det er bare å prøve seg fram, det gjør jeg! Jeg greier knapt å gå forbi en ingefærøl jeg ikke har smakt før uten å teste.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat