Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-11, 17:33   #807
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Sitat:

Hvorfor skifter en leder lyspærer? Og hvis vedkommende gjør det, hvorfor skulle vedkommende klage på 500 000 i lønn for å gjøre det?

Fordi det ikke er noen å delegere ansvaret til. En skole deler gjerne vaktmester med flere andre skoler f.eks. Poenget var at rektorer jobber mye, og har en god del ansvar for ting de ikke burde hatt ansvar for, det går selvfølgelig på bekostning av den egentlige jobben deres, som er å styre det pedagogiske utviklingsarbeidet ved skolen. Jeg brukte lyspæreeksempelet for å illustrere hvor altomfattende rektorjobben kan være, beklagelig at det gikk så mange hus forbi.

Sitat:

Get a serious grip

Jeg sa altså at rektorer har like kort ferie som dere andre dødelige. Du må gjerne komme med fakta som motbeviser det. En rektor som underviser litt i tillegg vil selvfølgelig ha avspasering som tilsvarer antall timer undervisning, mens en rektor som ikke underviser har vanlig ferieordning.


Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jo. Det er det faktisk. Du kan virkelig ikke få aksept for at en rektor, selv med en del kveldsmøter tjener urimelig dårlig om h*n tjener 6- 700 000 ei heller har veldig ubeleilig arbeidstid.

Jeg har ikke sagt at lønnen nødvendigvis er veldig dårlig, men jeg kan ikke helt se at en rektor ikke burde tjene like bra som en sykehuslege.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg lurer aller mest på hvor jeg kan få en halv mill i året for å bytte doruller og lyspærer!

På Voss. Se ellers siste linje i svaret til Teofelia.

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg kjenner forresten ingen rektorer som tjener så godt som det Rine forteller om, forresten. Det har selvsagt med skoleslag og størrelse på skole å gjøre.

.

Jepp, det avhenger av skoleslag og skolestørrelse.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat