Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-15, 00:16   #26
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Get a hobby!" - Fortell meg om din hobby

Jeg er aktiv i den lokale avdelingen av Dyrebeskyttelsen Norge. Der gjør jeg alt fra å svare på e-poster fra de som henvender seg til oss ang omplassering, vanker på Hjelpesentret vi har, rykker ut med kattefelle for å fange syke/forvillede katter, deltar på styremøter osv osv. Vi i admin-gruppa møtes minst en kveld i uka hvor vi jobber sammen med vanskelige saker, men vi møtes også jevnlig for det sosiale, spille brettspill og drikke vin/spise snop. En fin gjeng
Også driver jeg med Geocaching. Gleder meg som en unge til snøen forsvinner og man kan ferdes over alt i skogen igjen, på jakt etter nye skatter. Jeg har 320 funn, sånn ca, og 10 cacher jeg eier og vedlikeholder selv. Flott aktivitet hele familien deltar på sammen.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat