Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-19, 21:26   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The best a man can get?

Jeg liker ikke at man får et inntrykk av at de fleste menn er svin og at "some" er bra folk. Mitt inntrykk er at de fleste faktisk er bra folk, om enn kanskje litt bevisstløse og uppmerksomme på det rundt dem. Jeg tror litt av grunnen til at en del menn er storøyde og forundret og litt tvilende til "alt dette me too-greiene" er at det er adferd de ikke kjenner seg igjen i, og de blir redde for at deres helt innafor flørt og oppførsel plutselig skal bli mistenkeliggjort. At det er DET det handler om. Jeg tror det er viktig å vise at Giske-oppførsel er het UTE, det er veldig langt utenfor noe de aller, aller fleste menn ville gjort. At det er mange kvinner som er utsatt for ting betyr ikke at et flertall av menn trakasserer, det er et mindretall av drittsekker som valser rundt og trakasserer MANGE.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat