Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-19, 18:03   #34
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grufftråden #3

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvordan endte det?

Med at jeg rakk frem og bestemt ga beskjed til barnet om at jeg trodde det var lurest å sitte nede i vognen fremfor å stå oppreist.

Jeg blir så irritert over voksne som ikke tenker konsekvenser av det de gjør og tillater barna å gjøre - uavhengig av protester og trass. Seriøst, det kunne gått skikkelig galt!

Jeg synes også at det å forsøke å oppdra eller lære en 1,5-åring at "nei er nei", FORAN smågodthylla, er en skikkelig dårlig idé. Særlig med full butikk, sutrete barn og en storebror som nesten akkurat har drevet ekstremsport i avdelingen for hermetikk.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv