Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-19, 14:48   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg kjenner jeg ønsker meg bunad/festdrakt. Problemet er at jeg ikke synes den jeg "sogner til" er særlig vakker, og i tillegg vil jeg fremstå som en matrone med den. -

De fleste har jo flere steder de har tilhørighet til, så det er kanskje noen alternativer.

Selv har jeg Østfoldbunad. Den er veldig enkel, men jeg er allikevel glad i den. Den viser noe om hvor jeg er fra, så da lever jeg godt med at den ikke er den mest fargerike. Det er klart morsommere å ha Østfoldbunad utenfor Østfold, altså. Da jeg feiret 17.mai i Trondheim hilste jeg på alle som hadde lik bunad som meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat