Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-19, 17:50   #59
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

De fleste har jo flere steder de har tilhørighet til, så det er kanskje noen alternativer.

Selv har jeg Østfoldbunad. Den er veldig enkel, men jeg er allikevel glad i den. Den viser noe om hvor jeg er fra, så da lever jeg godt med at den ikke er den mest fargerike. Det er klart morsommere å ha Østfoldbunad utenfor Østfold, altså. Da jeg feiret 17.mai i Trondheim hilste jeg på alle som hadde lik bunad som meg.

Jeg har tilhørighet i hele Trøndelag, men ut over det, er det lite. Jeg liker veldig godt noen av festdraktene som finnes her omkring, spesielt nidarosa.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat