Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-18, 13:21   #59
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?

Divine.

Jeg kjenner meg litt igjen i denne. Selv om jeg aldri har brutt sammen over dorullnisser. Jeg er ikke en leker. Jeg liker veldig godt å være sammen med jentene mine, men synes det er usigelig kjedelig å delta i fantasileker. Jeg har med god samvittighet sittet sammen med dem og drevet med mine egne ting (lest, strikket, arbeidet ogsåvidere) og latt dem leke rundt meg. Jeg har i hvert fall fått jenter som ble veldig flinke til å leke på egenhånd. Det er jo noe, selv om jeg ikke vet om det er noen sammenheng mellom de to tingene.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat