Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-09, 13:36   #31
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldre/barndomshjem og teknologi

Åja, vi var tidlig ute siden faren min fløy i det militæret og titt og stadig plukket med seg rare apparater fra fremmede strøk, så vi hadde huset fullt av merkelige transformere og sånt for at det skulle funke Da jeg fikk min første CD-spiller på soverommet gikk det ikke an å få CD-er her i Norge engang, jeg hadde én eneste en som kom med spilleren (det var sånn med dobbelt kassettspiller og radio også), og den var det hval-lyder på husker jeg

Relativt tidlig ute med hjemme-PC også, den var det jeg som kjøpte for sparepengene mine. 1986?

Farge-TV og videospiller fikk vi seint, fordi foreldrene mine mente vi hadde godt av å finne på noe annet enn å se på TV. De mente mangel på farger og videospiller ville hjelpe på, og de hadde nok rett. Vi hadde hvertfall fortsatt svarthvitt-tv i 1982 husker jeg, videospiller fikk de aldri og DVD-spiller fikk de først nylig med en ny TV (gjett hvem som tippet over og knuste den gamle, egentlig til generell applaus fikk jeg inntrykk av)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat