Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-20, 23:01   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er fornøyelsespark et must i Florida?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Da jeg studerte der på 90-tallet fikk Orlando ishockeylag. Anbefaler å se noe sport, omtrent samme hva, men bare for å få med seg stemningen på kamp.

Orlando har aldri hatt ishockeylag, men du tenker sikkert på et av de to andre Florida lagene - Tampa Bay Lightning, etablert i 1992, og spiller i Amalie Arena i Tampa eller Florida Panthers, etablert i 1993, og spiller i BB & T Center i Sunrise utenfor Fort Lauderdale (og rett ved Sawgrass Mills, outlet nevnt tidligere i tråden her). Evt. Orlando Magic, som er et av statens to basketball lag, spiller i Orlando og ble etablert i 1989.

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Var nok dette eldstemann snakket om.
Han nevnte at det var kamper i juli i fjor, og at billettene ikke er så dyre.
Tipper han sjekker opp dette. Litt over middels fotballinteressert.
Og ja, mente selvsagt soccer

Ok, jeg antok det var amerikansk fotball du spurte om så mitt svar gikk utifra det og NFL sesongen Soccer har jeg ikke peil på

Ønsker dere å se baseball så kan dere se det i St. Petersburg rett utenfor Tampa, hvor Tampa Bay Rays har hjemmebane, eller i Miami hvor Miami Marlins holder til. De spiller i juli.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat