Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-18, 16:22   #32
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Opera for nybegynnere?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg har sett hele Ringen, Pøbelsara, og det var bra, men jeg hadde sett mye opera før jeg så den, og med operagale foreldre, så har jeg vært regelmessig i operaen siden jeg var fire år gammel. Ringen er spennende, men man må være veldig forberedt og kjenne en god del til hele tankegangen til Wagner og hvordan han bygger opp komposisjonene sine.

Det er ikke et verk jeg kommer til å se på nytt, men det er fint å ha sett den.

Jeg har prøvd meg på den noen ganger - fordi jeg tenker den er sentral, og fordi jeg tenker at det er noe jeg har gått glipp av, siden jeg synes det er så boring - og slitsomt. Men Jeg får det liksom ikke helt til. Men siden du sier dette, så er jeg på vei inn på YouTube nå - så jeg kan prøve igjen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat