Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-17, 10:16   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Erfarne vottestrikkere — tommelkile

Det er klart at en uerfaren strikker gyver løs på votter med tynne pinner og kronglete mønster på 56 masker, før og etter man har satt bort maskene til tommelen på en egen tråd. Men bak tommelen skulle man legge opp nye masker, som tilsvarer at man får totalt 62 masker, mønsteret viser 56. Jeg mener jo at det må være noe feil i mønsteret..

Ved økning til tommelkilen, så var det med utgangspunkt i 5 masker, økte til totalt 15, som ble satt bort. Nye 13 lagt opp bak. I mitt hode er det 8 masker for mye, når mønsteret hele tiden teller 56 masker.

Eh...hjelp? Jeg lurer jo på om jeg har tolket tommelstrikkingen korrekt i det hele tatt.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat