Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-21, 15:31   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Hvis du fikk bestemme, hvordan ville du gjort det? Ville du vært på kontoret hver dag? Jobbet hjemmefra hver dag? Hybrid? Og hvorfor?

Jeg vil i hovedsak gå på jobb og at det er normalen at folk går på jobb. Der jeg jobber har vi cellekontorer og kan lukke døra når vi trenger ro så det er veldig fint å gå på jobb og kunne møte andre, men samtidig kunne jobbe konsentrert når det trengs. Det er best for de uformelle møtene å ha flest mulig folk på kontoret. Jeg synes også at vanlige møter flyter bedre når vi sitter sammen rundt et bord i stedet for å sitte ved hver sin skjerm. Så jeg foretrekker absolutt å møtes og jobbe på jobben.

Av og til er det kjekt å kunne jobbe hjemmefra, så jeg vil gjerne ha den muligheten når det passer sånn, men jeg vil at det skal være unntaket og ikke normalen. Det er deilig hvis man er halvgruff en dag å kunne jobbe hjemmefra, jeg har god stol og pult og ekstra skjerm, så det er veldig greit å jobbe herfra når det passer sånn. Av og til må man kombinere jobb og privatliv også, legen min har kontor tre minutter hjemmefra for eksempel, sånne ting.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat