Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-21, 09:32   #53
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men for meg så veier ikke disse positive tingene opp for tapet av sosial kontakt, samhold og spontan idemyldring ved kaffemaskinen. Spørsmålet er om jeg får det tilbake hvis flertallet av kollegaene mine foretrekker å jobbe hjemmefra etter pandemien.

Jeg tenker det samme, selv om jeg, som Snippa, syns det er deilig å la være å bruke 2 timer av livet mitt hver dag på reising. Jeg savner intenst å skravle litt med kollegaene mine og spise lunsj med dem hver dag. Når rundt 10 timer av dagen går med til jobb og pendling, sier det seg selv at jobben blir min viktigste sosiale arena.

Min egen trivsel og arbeidsplassens produktivitet ville nok gått ned hvis utgangspunktet ble permanent hjemmekontor, men det ville være veldig fint med en hybrid der det var rom for å være mer hjemme, uten å miste flyten helt.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat