Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-19, 17:10   #12
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Besteforeldre med barnebarn på ferie

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har aldri hatt problemer med å reise alene med barna mine som har mitt etternavn som mellomnavn. Det er vel i Storbrittania det kan bli problematisk dersom det ikke fremgår helt klart at det er ditt barn. Det har jeg faktisk lurt litt på, hvorvidt jeg må må ha med fødselsattest til 14-åringen når vi skal til London i høst.

Det ville jeg absolutt tatt med. Ble kryssforhørt for et år siden da jeg reiste med mine to til London. De har utenlandsk etternavn, og er mørkere i huden enn meg, uten at jeg skal si at det var avgjørende. Har aldri opplevd det samme andre steder, og vi har vært endel i Spania de siste årene.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat