Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-17, 11:59   #41
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For lite flisespikking i norsk skole?

Greit, så måtte jeg lese da. Og jeg synes hun er like uspiselig som jeg vanligvis synes. Hun går liksom inn for å påpeke hvor ille det er i Norge. (Er faren til barna hennes norsk? For hvis ikke så skjønner jeg seriøst ikke hvorfor hun bor her.)

Jeg er jammen ikke sikker på om vi har mange skrivefeil i planene våre på skolen min, jeg tror ikke det. Og jeg henger meg ALDRI opp i skrivefeil på planene til sønnene mine. Kanskje fordi jeg ikke har lagt merke til noen helt skrekkelige eksempler. Orddelingsfeil kan jeg dog stusse litt på nå og da.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat