Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-18, 10:09   #17
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler til hverdagsbruk

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg (og 2-3 av mine nærmeste kollegaer ) anbefaler kjolene fra King Louie, som man får kjøpt hos Zalando. Det er mulig de blir litt for mønstrete for deg, men passformen og kvaliteten pleier å være god. Kollegaene og jeg er litt ulike i figuren (skjønt en form for timeglass kan nok spores hos samtlige), men kjolene sitter fint på alle. Ser de har en modell med omslag i overdelen - den har jeg ikke prøvd, men alle de andre har i alle fall passet meg godt.

Den var kjempefin! Enkelt mønster som den på bildet har er helt ok. Det er mye blomster og greier som jeg ikke fikser på meg selv men som kan være veldig fint på andre. Hvordan er King Louie i størrelsen? (Standardspørsmål. )

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat