Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-20, 21:03   #26
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Møte oldeforeldre eller ikke?

Mine besteforeldre, ungenes oldeforeldre, er rett over 80 og relativt spreke. Vi har ringt dem, og jeg har sagt at jeg ikke vil besøke dem akkurat nå - men jeg tror vi tar oss en tur i hagen deres i løpet av påsken.
De er oppegående, og kommuniserer på FB og Messenger. Men de lider nød - det pleier å være flere innom der hver dag, og de har stort sett middagsgjester hver dag. Så de syns fryktelig synd på seg selv nå.

Men vi har funnet i familien, at ingen skal inn i huset deres og ingen skal ha servering. Vi kan møtes utenfor i hagen eller på verandaen, også kan vi ta med kaffe selv og de lage sin kaffe. (Og vi bruker engangskrus eller termokopp) Rett og slett for å beskytte dem.

I starten syns de dette var helt tullete at vi ikke kunne besøke dem, men nå sier dem at vi kan møtes ute om det er godt vær.
Vi har ingen å miste selvom de er i 80-årene.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat