Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-21, 10:41   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan blir hår grå?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har i løpet av de siste to månedene fått veldig mye mer grått hår enn tidligere. Inntil da var det bare et sjeldent hårstrå innimellom, men nå er det ikke tvil om at jeg blir fort gråere. (Dette plager meg egentlig ikke. Jeg er 45 år, og dette er helt naturlig.)
.

Dette kunne jeg skrevet selv. Ordrett!

Mine grå hår er stivere og noen steder krøllete. Foran ørene, for eksempel. Ser ut som et krøllete kjønnshår. Har også noen få oppå hodet. De er ikke krøllete. Er forresten særdeles fascinert av krøller. Har helt slett hår fra før.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat