Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-21, 14:18   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en symaskintråd

Jeg syr en del, men har lenge klart meg med en gammel og svært enkel maskin. Men da jeg satte i gang med munnbindproduksjon i høst, så banna jeg så mye at mannen min innstendig ba meg om å kjøpe en ny. (Og jeg syr nok til å forsvare kostnaden ved en litt ordentlig maskin. Så nå er jeg eier av en datamaskin med nål. )

Det jeg lurer på er om det egentlig hadde vært best om man jevnlig gjorde/fikk gjort en renovasjon på maskinen. Jeg frykter at mye av problemene skyldes at den blir full av støv fra stoffene og at det er årsaken til at ting går feil?

Jeg har en maskin som jeg vil gi bort, men siden jeg har kranglet så mye med den, tror jeg ikke at du har lyst til å overta min. (Selv om jeg altså mistenker at den bare trenger en skikkelig rens.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat