Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-17, 11:18   #38
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange jobbmail får du på en vanlig dag?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

... Trådet oversikt i Outlook hjelper meg litt på vei..

Å! Det har ikke jeg. Hvordan får jeg stilt det inn? Tråder er jo geniale i Gmail, jeg vil ha det i Outlook også!


Nå er jeg ny i jobben, og får kanskje 15-30 mail om dagen, men jeg har i perioder fått veldig mye mer, og det stresser meg. Jeg er bevisst på å skru av alle notifications og varslinger som jeg egentlig ikke trenger å forholde meg til, og holder selvfølgelig alt av privat mail og reklamemail og sånt langt unna jobb-eposten. Jeg pleier også å skru av popup-varselet om nye epost, for å slippe å stadig bli avbrutt.

Jeg har fortsatt ikke fått til å ha en "Må besvares"-mappe, så alle eposter jeg må gjøre noe med, ligger i innboksen. Bruker dessverre alt for mye tid på å scrolle og lete og se om det er noen av dem jeg kan få besvart.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat