Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 09:11   #23
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Mingling likte jeg ikke før, men etter å ha lært at veldig mange synes det er vanskelig så ble det plutselig enkelt, for da innbiller jeg meg at alle jeg prater til blir kjempeglad for at jeg kommer bort, for å redde dem fra å stå alene. Jeg kan si utrolig mye dumt, men det ser ut til at jeg slipper unna med alt i slike settinger.

Det tror jeg er en veldig fin og riktig innstilling.

Det er mange situasjoner jeg strever litt med også - flere og flere, egentlig. Jeg liker mamma- og foreldretreff godt, da dette både for klassenes og fotballens vedkommende er folk jeg både kjenner og liker. Avslutninger på skolen, derimot, med masse stress med medbrakt mat, rekvisitter til underholdning og manglende steder å sitte, tapper meg for energi og sosiale evner. Jeg sliter også mer og mer med tett samvær med større grupper av familie over flere dager, dessverre - særlig under samme tak, med mye organisering og forventninger som jeg sliter med å oppfylle.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat