Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-18, 10:15   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

De fleste. :sosialt på bærtur:

Det verste er telefonsamtaler. Deretter sosiale ting i jobbsammenheng, fordi jeg føler jeg er dårlig på å skille mellom jobbatferd og privatatferd. Deretter type bøgdating hvor alle kjenner alle, utenom meg. Rollespill og lignende "festligheter" deltar jeg ikke i, selv om folk blir aldri så sure. "Hvordan kan du være forelder når du ikke kan leke deg på en scene" fikk jeg slengt etter meg en gang.



Jeg leker ikke engang med mine egne barn (heller ikke da de var små, kunne lese, synge, pusle, spille spill, bygge m.m, men ikke leke). Langt mindre med andre voksne.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat