Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-19, 15:24   #33
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit å dele FP-innlegg på Facebook?

Jeg synes det så skikkelig uproft ut, og for meg er dette et klart signal om at jeg skal tenke meg ganske mange ganger før jeg skriver noe åpent verken her eller der. Jeg fikk akutt lyst til å slette ting jeg har skrevet her da jeg så det. Hva blir det neste liksom, at man tar screenshot fra «dette leser jeg»-tråden (eller hva den nå heter) og trykker på bokomslag? Hvor interessant er det egentlig hva en tilfeldig forumbruker synes om noe som helst, sånn reklamemessig?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat