Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-07, 08:52   #10
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mark Haddon, diskusjonstråd

Jeg syntes boken var særdeles underholdene. Likte veldig godt alle karakterene og spesielt Jamie og søsteren (hva heter hun nå igjen). Så det var ikke bare mennene jeg hadde sansen for. Men Ray var nå bare herlig da!
Jeg må nok se på slutten en gang til for å være med i diskusjonen her. Men interessant det Teofelia sier her:

Sitat:

Nå står det jo i aller siste avsnitt at "It was time to stop all this nonsense.", og det var det som først fikk meg til å tro at Haddon mente at George plutselig var blitt frisk, og det var en høyst irritende slutt, men da jeg leste slutten andre gang, kom jeg frem til at det selvsagt er George som sier at det er på tide å slutte med tullet, og det at George tror at han skal "slutte" er selvsagt ikke noe garanti for noe som helst.

Om det siste er tilfelle så er jeg jo enig med deg. Det er slett ingen garanti .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat