Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-17, 11:53   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mens vi venter på Doctor Who - serie for meg og 15-åringen

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Takktakk! Masse å ta tak i her!

Vi så siste sesong av Black Adder da han hadde om første verdenskrig på skolen, men da vi da prøvde å starte på de tidlige sesongene så ble de veldig treige og rare. Den serien utviklet seg virkelig veldig gjennom årene!

Absolutt! Men jeg synes det bare er den aller første som klassifiserer som «treig og rar»; både Elizabeth 1 i sesong 2 og Hugh Lauries prinsregent i sesong 3 er jo fantastiske. Og Baldrick, ikke minst!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Stranger things vet jeg ikke om er for spøkelsesaktig for ham, og så er den jo ikke morsom i det hele tatt, tror jeg? Men jeg gleder meg uansett til sesong 2, da.

Den er jo ikke en komedieserie, men jeg synes det var mange morsomme scener i den, og mye som var fengende på ulike nivåer for både oss og fjortenåringen. Jeg synes ikke den er mer spøkelsesaktig enn Doctor Who, men det er jo en personlig vurdering hva man selv liker, såklart.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Agent Carter, hvilken er det igjen?

Det var en med en kvinnelig agent jeg husker vagt, er det den?

Ja, det er egentlig en fortsettelse på den første Captain America-filmen, og hovedpersonen er Peggy Carter, som var kjæresten til Cap, og som blir agent-ish etter at krigen er slutt. Kul dame og spennende serie. Interessant tidsbilde også.

Flight of the Conchords er en litt sær og veldig, veldig morsom komedie om et newzealandsk tomannsband som bor i New York. Det er fullt av utrolig gode sanger som er parodier på alle mulige genrer, og fantastiske hovedpersoner. Noe av det morsomste jeg vet.

Og ellers kan vi jo alle se frem til TV-versjonen av Good Omens, som skal komme til neste år.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat