Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-18, 09:26   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformen

Jeg håper jo at Venstre skal kunne dra dem i riktig retning, og noen av de utskiftningene jeg har sett ser bra ut. Jeg tenker at hver eneste FrP-statsråd som blir byttet ut med en fra Venstre er en Bra Ting.

Jeg slites mellom at det er ekkelt at de sitter i samme rom som Listhaug, samtidig som jeg jo virkelig mener at Norge blir bedre med mer Venstrepolitikk, og det håper jeg vi får nå.

Jeg liker at de har delt undervisning og høyere utdanning/forskning, tror jeg.

Og så ser jeg at KrF er i HARNISK over at plattformen er så sekulær, så det syns jeg er finfint.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat