Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-18, 07:21   #570
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er så drittlei den snøen at jeg spyr! Jeg hater snø, og vet at jeg bor i feil land. Men her bor jeg og hater snø så mye at jeg får høyt blodtrykk av bare tenke på all den snøen som er ute nå.

Oh yes. Og så mye som det snødde i går, akkurat som det ikke var nok, liksom?!
Fikk melding fra en venninne som bor i Østfold som skriver at "Jeg synes det er kos med snø, jeg.". Ja, det er stas med rådyr og annet vilt som lider, løse hester og hunder pga. nedsnødde gjerder - vi har 1.50 høyt gjerde rundt tomten og vår Curly kan bare gå over til naboen nå så hun kan kun luftes med tilsyn. Kjempekos. #lei

... og det er skiløyper overalt!! Bare glem å gå tur her hvis du ikke vil/kan gå på ski.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv