Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-13, 23:13   #51
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreldreportalens Italia-tips

Argh, i år sliter jeg med å finne akkurat riktig sted. Vi tenkte å finne et litt større sted en agriturismoene vi har vært i før, med kanskje litt mer å finne på. Ikke masse action, ikke barneklubb og for ALL del ikke musikk og halloi ved bassenget. Noe som eliminerer flere steder langs kysten. Men kanskje hesteridning og kanskje ikke altfor langt til et badeland eller lignende.

Men jeg sliter. Enten er det litt for stort, for støyende (initalia.dk er fantastisk sånn, de har veldig ærlige beskrivelser) eller standarden ser ut til å være litt under det vi vil ha (vi er ikke så, men vil gjerne ha en uteplass med ok standard, for eksempel).

Noen tips?!

Initalia.dk har altså ikke kunnet finne det helt riktige i år, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat