Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-19, 17:26   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tog til Portugal

Jeg ville tatt båt fra Oslo til Kiel hvis miljøbarnet synes det er greit. Togreisen fra Oslo til Gøteborg, til København og deretter Hamburg er ganske drøy. Ekstra ille i år siden det er mye buss for tog.

På facebooksidene står det at man ikke må finne på å ta tog i Frankrike uten plassbestilling. Nå er det riktignok tre år siden vi var der, men da var det helt uproblematisk. Men togene i Tyskland var langt mer effektive. Mitt forslag er derfor å ta Tog til Freiburg i Sør-Tyskland og gå i fornøyelsesparken Europapark før dere fortsetter turen. Uten pauser høres det fryktelig langt ut fra Bergen til Portugal.

Mine unger likte togturene, men vi tok ikke de aller lengste strekkene pr dag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat