Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-16, 13:00   #35
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens dilemma

Jeg var utvilsomt glad for at minsten fikk plass i barnehage i gangavstand, kontra storebroren som måtte kjøres ganske langt frem og tilbake. Vi bor slik at vi ikke kommer unna en del kjøring (vi har ikke en gang matbutikk i gangavstand for meg), og da vil jeg hvertfall at barna skal være godt sikret. Snart-seksåringen ble nettopp snudd forovervendt.

Men selvsagt er det ikke stor risiko for at noe alvorlig skal skje. At jeg velger å være forsiktig handler vel mest om at jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg ikke hadde levd greit med meg selv om noe skjedde, og jeg ikke hadde sørget for god sikring av bekvemmlighetshensyn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat